Design jako vstupenka na nový trh. Konference CzechTrade

5/25

Design se stává klíčovým faktorem v úspěchu firem na globálních trzích. Ovlivňuje nejen vizuální podobu produktů, ale také jejich funkčnost, udržitelnost, výrobní procesy a celkovou obchodní strategii. Právě to bylo tématem úspěšného 4. ročníku konference Design pro business, který se konal 13. května 2025 na půdě UMPRUM pod taktovkou agentury CzechTrade.   Na konferenci jsme představili společně s naším klientem MZ Liberec v premiéře případovou studii s názvem “Design jako vstupenka na nový trh”. Odhalili jsme v ní projekt kompletní proměny produktového portfolia i korporátní identity výrobní firmy z Podkrkonoší. Příběhem plným odvahy, ale i nástrah, provedl návštěvníky z pohledu designéra Prof. Doc. M.A. Ivan Dlabač (chief designer Divan Design) a Tom Šindelář (designér Divan Design), z pohledu byznysu Marek Matěják (CEO, MZ Liberec) a Jan Šeberka (project manager, MZ Liberec).   Kromě nás na konferenci vystoupili designéři a majitelé z firem jako Škoda Transportation, Bomma, Rückl, Todus, Ravak a další.   Děkujeme organizátorům za pozvání, návštěvníkům za bohatou účast i pozitivní ohlasy.

CzechTrade Konference Detail
MZ Liberec Konference CzechTrade 01