Průmyslovým designem se zabýváme od roku 1997. Limity jsou pro nás hřiště, technické překážky a náročnost výzvou. Stovkám rozmanitých věcí jsme dali tvar a estetickou hodnotu. Řada složitých a technicky náročných výrobků i díky nám dosáhla komerčního úspěchu po celém světě.
Náš přístup:
Spolupráce – týmová a napříč vaší firmou. Úzce spolupracujeme s každým klientem, protože osobní jednání je nutnost. Výsledek pak maximálně zapadne do potřeb a výrobních postupů klienta a proto produkt vynikne na trhu.
Rys – technický i vizuální. Dokážeme zpracovat technologický celek a jednotlivosti spojit do estetické kompozice. Vyzdvihneme produkt vůči konkurenci – role designera je důležitým hráčem v marketingu výrobku.
Empatie – chápeme a rozumíme vaší firemní kultuře. Produkt není dikcí jedince a zapadá do vašeho firemního jazyka.
Řešení – díky znalosti řemesla a materiálů, s využitím vašich technických a technologických možností nebo požadavků, minimalizujeme výrobní náklady.
Úspěch – mezinárodní a komerční. Neděláme výstavní koncepty o jednom kuse a v galeriích nás nenajdete. Miliony domácností, tisíce firem a odborných pracovišť po celém světě používají námi navržené výrobky.
.
.
Filip Streit – USSPA, EFG, ATEH, HERBADENT, PATRON, BTL, KORUNNÍ, KOFOLA, ROSTEX, MEDIN, LD SEATING, HERKULES, PROFIL NÁBYTEK, LINET, 2N, SPOKAR
Dita Krouželová – HERBADENT, TSE, EFG, SLOVENSKÉ PRAMENĚ A ŽRIEDLÁ, GUMOTEX
Kristina Bruncková – TSE, SLOVENSKÉ PRAMENĚ A ŽRIEDLÁ
Lenka Stodůlková – SLOVENSKÉ PRAMENĚ A ŽRIEDLÁ, SPYRON, HERKULES, DDL
Jakub Hájek – ALPA, KOH-I-NOOR, SPOKAR, DOBRÁ VODA, LINET, ČSOB
Henrieta Nezpěváková – PROFIL NÁBYTEK, ALPA, LINET, DOBRÁ VODA, CHEIRÓN, ČSOB
Viktor Koreis
Petr Čtvrtlík
Filip Grűner
Johanka Hrabíková
1. Poznání – naší devízou je schopnost být v obraze. Chceme vás dobře poznat jako klienta i specifika odvětví či trhu, ve kterém se pohybujete. Nasajeme maximum informací a souvislostí o oboru, náročnosti výrobku i technologii výroby.
2. Analýza – detailní rešerší pronikneme do souvislostí, rozebereme konkurenční produkty a definujeme si podstatu výrobku, trhu i marketingu. Tím si vymezíme mantinely pro kompletní zpracování zakázky.
3. Hlavní rys – vše začíná strategickou úvahou o výsledném tvaru. Výrobek musí vynikat a odlišovat se jak po estetické, tak po technické stránce. Hledáme nové hlavní rysy, na kterých dále stavíme.
4. Přidaná hodnota – výrobek vylepšujeme z funkčního i uživatelského hlediska. Snažíme se o zefektivnění výroby a vylepšení technologií, ale vždy s důrazem na maximální využití vašich stávajících výrobních možností.
5. Koncept – skicováním konceptů zhmotňujeme základní myšlenky a vizi, z kterých jsou patrné a popsatelné hlavní rysy i přidaná hodnota. Nejlepší koncept a jeho varianty dále vizualizujeme a prezentujeme.
6. Rozhodnutí – po společné konzultaci zapracujeme vaše připomínky a vy sami rozhodujete o případných změnách nebo směru pokračování vývoje.
7. Rozpracování – spolu s konstruktéry dokončujeme tvarový a technický návrh a vzniká prototyp výrobku. Konečná verze designu je zde zcela uchopitelná.
8. Finalizace – ladí se detaily, barevnost a grafické zpracování a probíhá finální schvalování. V kooperaci s konstrukcí pomáháme s převedením finálního výrobku do procesu výroby.
9. Úspěch – výrobek vstupuje na trh a díky svému výrazu a rozpoznatelnému designu úspěšně čelí konkurenci. Podílíme se na propagaci, případně připravujeme výstavní expozici výrobku.