DIVAN DESIGN

DIVAN DESIGN

Průmyslovým designem se zabýváme od roku 1997. Limity jsou pro nás hřiště, technické překážky a náročnost výzvou. Stovkám rozmanitých věcí jsme dali tvar a estetickou hodnotu. Řada složitých a technicky náročných výrobků i díky nám dosáhla komerčního úspěchu po celém světě.

Náš přístup:

Spolupráce – týmová a napříč vaší firmou. Úzce spolupracujeme s každým klientem, protože osobní jednání je nutnost. Výsledek pak maximálně zapadne do potřeb a výrobních postupů klienta a proto produkt vynikne na trhu.

Rys – technický i vizuální. Dokážeme zpracovat technologický celek a jednotlivosti spojit do estetické kompozice. Vyzdvihneme produkt vůči konkurenci – role designera je důležitým hráčem v marketingu výrobku.

Empatie – chápeme a rozumíme vaší firemní kultuře. Produkt není dikcí jedince a zapadá do vašeho firemního jazyka.

Řešení – díky znalosti řemesla a materiálů, s využitím vašich technických a technologických možností nebo požadavků, minimalizujeme výrobní náklady.

Úspěch – mezinárodní a komerční. Neděláme výstavní koncepty o jednom kuse a v galeriích nás nenajdete. Miliony domácností, tisíce firem a odborných pracovišť po celém světě používají námi navržené výrobky.

.

LIDÉ

LIDÉ

Ivan 02

Ivan Dlabač

Zakladatel, Chief Designer, jednatel

Vedoucí atelieru Průmyslového designu D1 na UMPRUM Praha

Od malička jsem předělával věci kolem sebe tak, aby se mi líbily. To tady v Divanu dělám do teď, společně s lidmi, kteří to mají podobně jako já, pro lidi, kteří to chtěj. Vedle toho to taky učím další lidi na UMPRUM.

Práce mých studentů UMPRUM

Tomas Chludil 01

Tomáš Chludil

Tomas Chludil 02

Tomáš Chludil

Tomas Chludil 06

Tomáš Chludil

Michael Rosa 01

Michael Rosa

Darek Zahalka 02

Darek Zahálka

Darek Zahalka 01

Darek Zahálka

Tomas Sindelar 03

Tom Šindelář

Tomas Sindelar 02

Tom Šindelář

Tomas Chludil 05

Tomáš Chludil

Tomas Sindelar 01

Tomáš Šindelář

Eva Petrikova 02

Eva Petříková

Tomas Sindelar 04

Tomáš Šindelář

Vit Fendrych 01

Vít Fendrych

Vit Fendrych 02

Vít Fendrych

Ludmil Slavol 02

Ludmil Slavov, Lukáš Řípa, Martin Beinhauer

Ludmil Slavov 01

Ludmil Slavov

Matyáš Kočnar Retailové Světlo Pro HALLA Reddot

Matyáš Kočnar

Eva Petříková Retailové Světlo Pro HALLA

Eva Petříková

VLASTOVI

Michal Nárovec

Karel Vranek

Karel Vránek

Martin Beinhauer

Martin Beinhauer

Jan Stefl

Jan Štefl

Dan Golik

Dan Golík

Jana

Jana Amrichová

Produkční, asistentka

Pomáhám zajišťovat chod a servis studia od roku 2005. Mám ráda tvůrčí prostředí a je pro mě důležité, s jakými lidmi pracuji. Divan je pro mě „srdcovka“. Mojí vášní je hudba, tanec a perla Karibiku.

Vojta

Vojtěch Linhart

Designer

Jmenuju se Vojtěch Linhart a nejsem příbuzný s designerem Ivanem Linhartem. Od školy dělám v Divanu a řeším tu třidéčko. S Ivanem ho vymejšlíme, já ho modeluju a taky se věnuju 3D tisku. S Lukinem máme rádi Dalibora Jandu a naše Janinka???… to je přece ta z Laury 🙂

Lukas

Lukáš Pertl

Grafický designér

Vizuální styly, grafická uživatelská rozhraní, obaly, ikony, manuály, katalogy, retuše, polepy, roll-upy, letáky, etikety…

.

LIDÉ
V MINULOSTI

LIDÉ
V MINULOSTI

Filip Streit – USSPA, EFG, ATEH, HERBADENT, PATRON, BTL, KORUNNÍ, KOFOLA, ROSTEX, MEDIN, LD SEATING, HERKULES, PROFIL NÁBYTEK, LINET, 2N, SPOKAR

Dita Krouželová HERBADENT, TSE, EFG, SLOVENSKÉ PRAMENĚ A ŽRIEDLÁ, GUMOTEX

Kristina Bruncková TSE, SLOVENSKÉ PRAMENĚ A ŽRIEDLÁ

Lenka Stodůlková SLOVENSKÉ PRAMENĚ A ŽRIEDLÁ, SPYRON, HERKULES, DDL

Jakub Hájek ALPA, KOH-I-NOOR, SPOKAR, DOBRÁ VODA, LINET, ČSOB

Henrieta Nezpěváková PROFIL NÁBYTEK, ALPA, LINET, DOBRÁ VODA, CHEIRÓN, ČSOB

Viktor Koreis 

Petr Čtvrtlík

Filip Grűner 

Johanka Hrabíková

 

OCENĚNÍ

PROCES

PROCES

1. Poznání – naší devízou je schopnost být v obraze. Chceme vás dobře poznat jako klienta i specifika odvětví či trhu, ve kterém se pohybujete. Nasajeme maximum informací a souvislostí o oboru, náročnosti výrobku i technologii výroby.

2. Analýza – detailní rešerší pronikneme do souvislostí, rozebereme konkurenční produkty a definujeme si podstatu výrobku, trhu i marketingu. Tím si vymezíme mantinely pro kompletní zpracování zakázky.

3. Hlavní rys – vše začíná strategickou úvahou o výsledném tvaru. Výrobek musí vynikat a odlišovat se jak po estetické, tak po technické stránce. Hledáme nové hlavní rysy, na kterých dále stavíme.

4. Přidaná hodnotavýrobek vylepšujeme z funkčního i uživatelského hlediska. Snažíme se o zefektivnění výroby a vylepšení technologií, ale vždy s důrazem na maximální využití vašich stávajících výrobních možností.

5. Koncept – skicováním konceptů zhmotňujeme základní myšlenky a vizi, z kterých jsou patrné a popsatelné hlavní rysy i přidaná hodnota. Nejlepší koncept a jeho varianty dále vizualizujeme a prezentujeme.

6. Rozhodnutípo společné konzultaci zapracujeme vaše připomínky a vy sami rozhodujete o případných změnách nebo směru pokračování vývoje.

7. Rozpracováníspolu s konstruktéry dokončujeme tvarový a technický návrh a vzniká prototyp výrobku. Konečná verze designu je zde zcela uchopitelná.

8. Finalizaceladí se detaily, barevnost a grafické zpracování a probíhá finální schvalování. V kooperaci s konstrukcí pomáháme s převedením finálního výrobku do procesu výroby.

9. Úspěchvýrobek vstupuje na trh a díky svému výrazu a rozpoznatelnému designu úspěšně čelí konkurenci. Podílíme se na propagaci, případně připravujeme výstavní expozici výrobku.

PUBLIKACE